مزايا اپ فروشگاه انتشار اپليكيشن در گوگل پلي اينترنتيدسترسي آسان و سريع كاربران به توليد ها و خدماتنرمافزار سايت فروشگاهي به مشتريان برند شما كمك مي كند تا سريع تر و آسان تر با شما درباره ي باشند و از مجصولات و خدمات شما استفاده كنند.
ارسال نوتيفيكيشن به كاربران به صورت گروهيشما ميتوانيد با ارسال نوتيفيكيشن مشتريان خود را از تخفيف ها و توليدها تازه باخبر نماييد و به صورت هميشگي با آنها در زمينه ي باشيد.
هزينه راهاندازي پايين نسبت به سودآوري بالاهزينه راهاندازي يك برنامه براي سايت فروشگاهي شما خيلي بالا نيست البته بهره بسيار زيادي را براي شما به يار خواهد داشت.
سرعت بالاتر نسبت به وب سايتنرمافزار ها نسبت به وبسايت سرعت بالاتري دارند، بدين ترتيب مشتريان شل تر با اپليكيشن ها ارتباط برقرار ميكنند.
معرفي سريع تر توليدهاشما به امداد اپ ميتوانيد به محض مو جود كردن يك كالا به مشتريان اطلاع بدهيد.
رقابت و كسب اعتبارداشتن نرمافزار اين روزها يكياز مفاد رقابتي براي تارنما هاي فروشگاهي محسوب مي شود و به كسب اعتبار وب سايت شما كمك مي كند
بيشتر بخوانيد: طراحي برنامه اندرويد ارزان
معايب برنامه فروشگاه اينترنتيبروزرساني مداوم برنامه متناسب با نسخه اندرويد و iosشما بايد به صورت مداوم متناسب با آپديت هاي اندرويد و ios ، اپ سايت خود را به روزرساني نماييد در غير اين صورت اپ شما با اختلال مواجه شود.
هزينه طراحي زياد در طراحي نرمافزار مخصوصدر شرايطيكه بخواهبد اپ وب سايت شما به صورت اختصاصي كدنويسي شود، هزينه زيادي بايد بپردازيد.در حالي كه خويش مغازه هاي اينترنتي با داشتن تارنما، سرعت و سهولت در خريد را به مشتري ميدهند، امروزه تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد و رابطه با مشتريان و يوزرها را مجموعاَ تغيير و تحول داده اند. به همين برهان شركت ها بسط قابل انعطاف افزاري براي پباده سازي نرم افزار تلفن همراه با بحران جديدي رو به رو گرديده اند و در همين هم اكنون، دكان هاي تعالي و داراي اعتبار نيز براي مارك كردن و گستردن بيزنس خويش در عملكرد براي ايجاد كرد نرم افزار هاي منحصر خويش ميباشند.
استدلال اين كه پباده سازي نرم افزار فروشگاهي يك مزيت اساسي در تجارت اينترنتي به حساب آورده مي شود اين ميباشد كه مشتريان معمولا گرايش دارا هستند تا بتوانند سرويس ها ( خبرها مغازه، سبك هاي نو توليدات، تغييرات نرم افزار و ... )را از نرم افزار هاي تلفن همراه اخذ نمايند. يوزرها اكثرا با تلفن همراه فعاليت مي نمايند و دسترسي آنها به دنياي مجازي از روش گوشي ميباشد. معمولا اطلاعاتشان را در تلفن همراه خويش ذخيره مي نمايند و دسترسي شل خيس و سريعتري به آن ها دارا هستند.
مغازه هاي اينترنتي نيز ميتوانند با ارتقاي امكان هاي نرم افزار خويش، ساخت طرح هاي تشويقي، بي آلايش كردن دسترسي به تجهيزات نرم افزار، استعمال از عمل هاي گرافيكي جالب و ... يوزرها را جذب نمايند و اصلي خيس از همگي اين كه خويش را از ديگر رقبا مستقل و مدل بيزنس خويش را متمايز نمايند.
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ | ۱۱:۴۲ ۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است