بهترين روش‌هاي جلب اعتماد كاربران به اپليكيشن موبايل

در اين وبلاگ به قوانين گوگل پلي براي انتشار وبلاگ مي پردازيم.

بهترين روش‌هاي جلب اعتماد كاربران به اپليكيشن موبايل

۵ بازديد


في مابين فناوري‌هاي جديدي كه در  انتشار اپليكيشن در گوگل پلي   بعد از ظهر تكنولوژي به عموم معرفي گرديده‌‌اند، نرم افزار‌هاي موبايلي مكان نيكي در معاش عموم گشوده كرده‌‌اند و تبديل به جزئي از مدل معاش عموم اين بعدازظهر گرديده‌‌اند. به‌طوريكه عموم براي ايفا بخش اعظمي از كارهايشان براي مثال نقل و جابجايي پول، خريد، ارسال فرآورده، تصاحب كردن ماشين كرايه اي و… از نرم افزار‌ها به كارگيري مي‌نمايند.
پس پباده سازي و توسعه و گسترش يك نرم افزار موبايلي مي تواند به عنوان مثال شغل هاي پربازده و بهره آور باشد. ولي با وجود ميليون‌ها اپليكيشني كه به بازار عرضه گرديده، چطور بايستي برنده ميدان شد و پشت گرمي يوزرها نرم افزار را جلب كرد. با اينكه اين فعاليت بالقوه ميتواند پرسود باشد البته براي چيره شدن، بايستي نحوه‌هاي جلب اتكا يوزرها را بلد باشيد.
چرا متكي بودن يوزرها به نرم افزار اصلي ميباشد؟به عبارتي‌طور كه گفته شد، بازار نرم افزار‌ها مملو‌از نرم افزار‌هاي متنوع گرديده است. به اين ترتيب، يوزرها گزينش‌هاي متعددي پيش روي خويش دارا هستند و دربين اين دنياي رنگارنگ ممكن ميباشد بعضي اپليكيشن‌ها با تبليغات لبريز زرق و برق حواسشان را به خويش پرت نمايند. اينجا جنگي ميباشد براي جلب دقت يوزرها و برد در آن وظيفه بازارياب‌ها ميباشد.در وهله اوليه شايد زرق و برق و گران قيمت بودن يك اپليكيشن بتواند يوزرها را به نصب آن متقاعد نمايد؛ ولي آنچه يوزرها را به به كارگيري مداوم از يك نرم افزار ترغيب مي‌نمايد، چيز ديگري ميباشد. طبق آمار، ۷۵٪ از يوزرها پياله سه ماه اوليه پس از نصب نرم افزار، ديگر از آن به كار گيري نمي كنند و مهم ترين استدلال آن اجراي ضعيف برنامه، تبليغات آزاردهنده، رابط كاربري سرگردان‌كننده و خسته كننده بودن خويش نرم افزار شناسايي شد‌ه‌است.
پس تا اينجا متوجه شديد كه براي برد در ميدان جلب دقت يوزرها، بايستي آنان‌را هم نسبت به نصب نرم‌افزار متقاعد نماييد؛ به‌علاوه، نرم افزار را طوري پباده سازي فرماييد كه يوزرها به برهه زماني زمانبر از آن استعمال نمايند. همگي اين‌ها نيازمند جلب پشت گرمي يوزرها به نرم افزار و ساخت و ساز يك ارتباط خوب با آنها ميباشد. سواي پشت گرمي و رابطه، يوزرها به برگشتن به نرم افزار مجاب نخواهند شد. كليد برگرداندن يوزرها به نرم افزار جلب متكي بودن آن ها ميباشد. آنها در صورتيكه بدانند كه شما به كلام‌هايشان گوش مي‌دهيد، به آن ها اهميت مي‌دهيد و برايشان بها قائل ميباشيد، احتمال اينكه مشتري مستمر‌تان شوند بيشتر خواهد بود.
شايسته ترين راهكارهاي جلب متكي بودن يوزرها نرم افزاربراي يافت كردن طريق‌هاي محافظت مخاطب مي بايست به نيازهايشان واقف باشيد. در‌حالتي كه به سرشت گوشي نگاه نماييد، به كارگيري از آن بسيار ريلكس ميباشد و در هرجايي مي‌قدرت به ياروهمدم داشت، البته در عين هم اكنون تلفن همراه تلفن همراه، براي مالك موبايل محرمانه محسوب مي‌شود. اين در حالي ميباشد كه دستگاه‌هاي گوشي و نرم افزار‌ها قابليت دسترسي به اكثري از داده‌ها مانند داده ها كارت بانكي، تاريخچه مرور اينترنت و خريدهايي كه مخاطب در قبلي داشته را دارا هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.